Invitations only

צרו קשר לתיאום פגישה

צרו עמנו קשר
אנא מלאו את טופס - צרו קשר לתיאום פגישה

לפרטים נוספים חייגו:
1800-800-870

אירועים פרטיים

בר המצוה מהוה נקודה משמעותית בחייו של כל נער מתבגר ולכן חשוב שתעשה במקום איכותי ככל האפשר שיתאים מצד אחד לקהל המבוגרים שיגיעו לערב וכמובן גם לבני הנוער ולחברים של חתן השמחה.

 

מחפשים מקום לבר מצוה?

ישנם הרבה מקומות בארץ בהם ניתן לחגוג, אבל לפני שתבחרו מתחם, חשוב שתיקחו בחשבון את השיקולים הבאים:

  • תפריט - מעבר לטעם, חשוב שהתפריט יתאים גם למבוגרים וגם לצעירים ושכל אורח ימצא אוכל שמתאים לו ומתאים לגילו.
  • שירות - למרות שמדובר ביום הולדת 13, חשוב לשמור על רמת שירות גבוהה כמו שרגילים בערבים אחרים כמו חתונות ולכן, כדאי ואף רצוי לעשות תיאום ציפיות עם יועצי השמחות על נושא זה טרם היום הגדול.
  • מתקנים וטכנולוגיה - חשוב לחשוב מראש אילו אמצעים טכניים דרושים לכם לערב ולוודא עם האחראי במקום שכלל האמצעים קיימים , וזאת כדי למנוע עוגמת נפש לאחר סגירת החוזה.
  • נגישות - טרויה, אולם אירועים אשדוד הנמצא במיקום נוח עבור תושבים שמחפשים אולמות אירועים בדרום.

 

אולמות בת מצווה שכל בת תשתגע עליהם

זה אולי נשמע פשוט למצוא מקום שכולם יעריכו ויאהבו, אך לא כך הדבר. למרבית הפלא, העובדה כי לא חסרים היום מתחמים מתאימים המפוזרים בכל פינה רק מקשה לעיתים על הבחירה והופכת את כל הפרוייקט לעניין מסובך ומורכב.
לפני הכול, חשוב שאתם ההורים תזכרו למי מיועדת המסיבה הזו מלכתחילה ומי תעמוד בראשה בגאווה. לבת שלכם צריכה להיות מילה ודיעה בבחירת המקום, מאחר והיא כבר בוגרת למדי ויש לה טעם אישי כמעט מגובש.
ברגע שתהיו מודעים לכך, תוכלו לשתף אותה בהחלטה והיא אף עשויה להפתיע אתכם ולהקל עליכם את הבחירה.

 

ומה עם קצת אטרקציות לילדים?

בואו נודה באמת, קשה מאוד לרצות היום ילדים בגיל ההתבגרות. אם פעם מסיבת יום הולדת הסתכמה בבלונים, שקיות הפתעה ודיג'יי ביתי, הרי שהיום לכל זה כבר אין קשר לשאלה האם יום ההולדת היה מוצלח או לא מבחינתם. היום אם לא משלבים בבחירת מתחם גם כמה אטרציות שיכבשו את לב הילדים, הרי שלא חגגתם עד הסוף.
עם זאת, יש לציין כי מבין המתחמים שיש היום, לא כולם יקבלו בברכה כל אטרקציה ולא משנה אם תבחרו בזיקוקי דינור, מעגל מתופפים קיצבי או במשהו כמו להקה והפקת שיר לכלת השמחה. בטרויה שלנו נשמח לשמוע על האטרקציות שאתם מבקשים להוסיף לשמחה וגם לייעץ לכם לגבי מיקומן ואופן השילוב שלהן בסדר העניינים.

 

לתת לה להרגיש כמו מלכה

הבת שלכם מתרגשת לקראת יום ההולדת המיוחד שלה. היא למעשה תכננה כיצד השמלה שלה תראה כבר לפני כמה שנים, והיא יודעת בדיוק גם איך לסדר את שיערה ואילו נעליים היא מתכוונת לנעול. אך מה שהיא עוד לא יודעת זה כיצד למצוא לעצמה מקומות איכותיים שיעטפו את כל ההתרגשות הזו באריזה יפה ומפתה.
רוצים להוכיח לה שהיא בידיים טובות? כדאי שתיגשו למלאכה והתחילו לראות אולמות בת מצווה, לפגוש צוותי הפקה, לטעום מפרי ידם של חברות קייטרינג שונות, להתרשם מאלבומי צילום של צלמים ועוד ועוד.

זיכרו שמתחם השמחות שתחליטו יחד כמשפחה לקיים בו את בת המצווה אמור לתת לה להרגיש מכובדת, חשובה, ובקיצור- על גג העולם. לא בטוחים שאתם בכיוון הנכון? בשביל זה אנחנו כאן!


במסעותיכם לחיפוש אחר אולמות ברית אשר יכילו את החגיגה הראשונה של הקטנצ'יק שלכם, אתם הולכים להיתקל בהרבה מכשולים, הפתעות לא נעימות וויכוחים צורמים. החל מנגישות לנכים ועד לרמת המתיקות של מיץ התפוזים שיוגש, תתפלאו לשמוע את מגוון התלונות של האורחים, ואת השיקולים הבאים בחשבון כשמחפשים אחרי אולמות אירועים ברית.

אולם לברית – מה רע ואיך משפרים?

כמה פעמים שמעתם את המשפט "איך הסתבכנו בדרך, אי אפשר למצוא את המקום."? עכשיו דמיינו שאתם שומעים אותו מפי כל האורחים שהגיעו לאירוע .לא נעים, נכון? כשבודקים אולמות אירועים לבריתות – שימו לב לנגישות של האולם; אם התקשיתם למצוא את המקום, סביר להניח שגם האורחים יתקשו.


בדרך כלל כשמדברים על אולמות אירועים ברית היא לא האירוע הראשון שעולה לראש, לכן יש נטייה לקחת כמובן מאליו את נושא המוסיקה. האם תסתפקו בדיסק של שרית חדד שינגן במחזוריות לאורך כל האירוע, או אולי תרצו לגוון?

אירוע ברית או אירוע בריתה נערך בדרך כלל בשעות הבוקר – צהריים. לפיכך, בדומה לפס הקול של האירוע, גם נושא האוכל באירוע כזה נוטה להידחק הצידה .קחו בחשבון שחלק גדול מהאורחים בונה על ארוחת הצהריים הזו, והיא החלק העיקרי באירוע עבורם.

עבור הרבה אולמות ברית היא אירוע פשוט וקטן, אך יש כאלה שבוחרים לערוך את הברית או הבריתה בפורמט מורחב, ומזמינים מאות אורחים. אם אתם לא רוצים אורחים מיוזעים וחנוקים, רצוי שתחפשו אולם שמסוגל להכיל בקלות את האירוע שלכם.


האבזור המושלם וחוויה קולינארית

למרות מוניטין מפוקפק של אולמות אירועים לבריתות, אולם לברית באשדוד של טרויה גלוי ונמצא באיזור נגיש וקל למציאה.
האולם המרהיב מאובזר במערכות שמע ותאורה מהמשוכללות בארץ, ואפילו התאמנו פס קול רגוע לגינות בחוץ. השף המהדהים שלנו יאיר כלפון ייתן לכם אפשרות בחירה מבין מבחר מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, כך שתוכלו להתאים את התפריט אישית לכל המוזמנים.

את החוויה הקולינארית משלים צוות המלצרים ואנשי השירות שלנו. אלו יטפלו בכם ובאורחים שלכם באדיבות, במסירות ובהקשבה.